Hemma från Oslo

Nu är jag hemma i kära Sverige igen. Dagarna i Oslo var verkligen jättebra och i vanliga fall när jag kom hem så brukar det känns skönt att vara hemma, den här gången kvittade det faktiskt. Hade gärna stanna kvar lite till, säkerligen till Kornelias två sambos förtret - dom var nog glada när vi försvann.

Jag gjorde i alla fall ett väldigt oväntat inköp under Oslo-dagarna. Köpte mig en väldigt fin klänning som jag tänkte ha på bröllopet i sommar. Jag är nöjd. Den hade kostat 1999 NOK, men var nedsänkt till 500 NOK vilket blir 597,59 SEK. Ett kap enligt mig. Bjuder på en bild på klänningen och bilden på
den bästa presenten ever, som förövrigt är ett fotomontage på Kornelia och en kille som hon tycker är superdupersnygg. Snyggingen är för övrigt suddig i ansiktet, av den anledningen att jag inte vill lägga ut en bild på honom i min blogg och så att man inte så lätt ska känna igen honom. De som vet vem har är de vet, ni andra behöver inte veta.

 

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

SJUUUUUUKT SNYGG KLÄNNING!!!! Du är helt gorgeous, gumman!

Postat av: Kånni the MAN!

HAHAHAHAHAHAHHA :D FIIIIISK till 1poooo!

2008-01-23 @ 22:39:40
Postat av: Stina

Den klänningen var helt underbar!! Verkligen supersnygg! Vi hörs och ses imorgon då! :D

2008-01-24 @ 01:16:42
URL: http://stinaflina.blogg.se
Postat av: Carrro

jävlar va fin klänningen var! lyckat köp!

2008-01-24 @ 06:45:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback