Ett stycke hackat msn

Igår lyckades någon hacka sig in på min msn. Jag var online på min dator och helt plötsligt loggades jag ut och fick ett medelande om att jag hade loggats in från en annan dator. Jag loggade snabbt som tusan in igen och då hade denna någon bytt namn på mig så jag hette någonting konstig. Jag fick råpanik och bytta lösenord snabbare än en gris blinkar på alla samtliga ställen jag hade samma lösenord på, dvs alla ställen jag har ett lösenord på. Så kan det gå när inte haspen är på. Jag blir riktigt irriterad, vilka jävla idioter det finns. Vad skulle det vara bra för?

Idag har jag väldigt ont i min bakdel. De där sadlarna på spinning cyklarna är inte direkt skapta för mitt ass, inte någon annans heller för den delen. Men i övrigt känner jag mig precis som jag alltid brukar i kroppen, pigg och fräsch och inte ont. Kanske inte är så otränad trots allt. Wiieeehaaa!

Kommentarer
Postat av: sofie

tja!!!! nu har även jag fattat detta med hur en blogg går till o så. Inter så att jag kommer skaffa en inom en snar framtid. internet är ju trots allt bata en fluga.. men de va kul att kola din! Väldigt bra gjord sida måste jag säga.... impad! Hoppas du har de bra där hemma,,, o att du snart kommer upp för din uppförsbacke... jag är sjäv i en , men som sally säger.. man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke,, de e nog bara att köra på.. puss hej.. birgitta är gay!!!

2008-02-01 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback