Bra dag

Igår var verkligen en bra dag. Det började med att jag vaknade i skaplig tid, tio, och gick upp, bakade scones och åt till frukost, surfade lite, diskade och städade i köket. Sedan bar det av in till stan för fika med järngänget. Underbart att träffas alla igen. Det var inte igår det hände sist. Vi snackade åt muffins och drack gott te på T.

Sen åkte jag hem och umgicks med väldens bästa Sofie. Hon skulle baka en kladdkaka åt sin mor och jag hjälpte till - vilket betyder att jag åt upp resterna av smeten. Sen bar det av hem till Kornelia. Hon, jag och Natalié skulle gå på hockey. Fick ett sånt sug efter hockey häromdan att jag tiggde till mig lite biljetter av Fredda så jag kunde ta med mig mina vänner. Stort tack till Fredda!

Gårdagens överraskning: Klacken sjöng, trots att inte klackledare eller den stora drivande kärnan var där, inte jättebra, inte mycket, men dom sjöng.

Gårdagens antal steg: 13 848.

Kommentarer
Postat av: Lauritzmaia

Very nice site. Will sure visit again.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback