Skidåkning och Melodifestivalen

Oj vilken dag det var igår. Åkte till Hovfjället för skidåkning och hade en underbar dag. Det var perfekt väder, solen saknades dock och blåsten kunde vi ha skippat - men i princip så perfekt väder man kan få i Sverige och föret i backarna var utomordentligt bra. Det gled på som tusan och var riktigt, riktigt kul. Sen kom jag hem, städade lite snabbt och åkte sedan till min vän Emelie för att kolla på Melodifestivalen. Mello var helt okej och Rongedals var enligt mig bäst, tätt följda av Sanna - efter att ha hört Empty Room en andra gång. Det var väldigt trevligt och kul att träffa Emelie, det var väldigt länge sen sist. 

Dagens antal steg:12 342.
Gårdagens antal steg: ca 48 000.
(Enligt stegomvandlaren ger 5 timmars skidåkning för mig 48 000 steg, så jag har alltså inte gått så här mycket)
Fredagens antal steg: 11 562.

Kommentarer
Postat av: Marcusrebekka

Wonderful site. Please continue this great public service.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback