Friday night

Hey there. Klockan närmar sig halv tolv, den där trista fredagkvällen hemma i soffan ensam, som jag hade föreställt mig blev inte av. Fick ett samtal rörande en sak tidigare idag, vilket gjorde att jag snabbt skulle kila över till familjen Sjöholm någongång under dagen. På min promenad hem från Bergvik någon timme senare ringde Alexandra och tyckte jag skulle komma dit vid åtta, äta pizza och kolla på Lets Dance. Sagt och gjort. Så fick det bli. Det har varit en mysig kväll.

Hur som helst, det jag vill ha sagt med det här inlägget är att Alexandra visade mig en film på en kille som spelar guitar hero - denna filmen tänker jag visa nu. Malin och Kornelia, vi var nog inte så bra ändå, som klarade medium nivån. Den här killen är nio år och klarar den svåraste låten på expert nivån. Ja, vad säger man.



(Till Linda som försökt kontakta mig angående Tappade Vantar bloggen:
Du lämnade ingen mailadress så jag hoppas att du ser det här. Jag har egentligen ingenting med tappadevantar att göra, förutom att jag har gjort dess design. Så jag föreslår att du kontaktar personen bakom bloggen via adressen
[email protected].)

Dagens antal steg: 10 037.

Kommentarer
Postat av: tappade vantar

Tänk com någon klickar på mailadressen och inte märker att det inte står om.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback