Att vara eller inte vara - blond

Jag var otroligt bloggsugen alldeles nyss. Loggade in på blogg.se klickade fram ett nytt inlägg, la fingrarna över tangenterna och där tog det stopp. Jag vet inte alls vad jag hade tänkt att skriva om. Det var miljontals saker som susade genom mitt huvud - åh det här måste jag blogga om, men inget av det finns kvar. Ibland har jag verkligen minne som en guldfisk.

Den där eventuellt utlovade bilden på mitt nya hår är jag väldigt osäker på om den kommer att komma. Jag gillar frisyren, Carro gjorde ett skitbra jobb - han hade aldrig klippt en page förut, men färgen är jag väldigt osäker på. Alla säger att det är fint men så länge jag inte trivs i det kommer jag inte gilla det (ja, det var ju ganska logiskt). Tror att det blir en tur in till stan idag för att köpa färg. (Förlåt Carro :P)

Men innan något av detta blir aktuellt ska jag skriva ett långt mail till en mycket god vän, sen ska jag städa. Det är fredag vilket innebär städdag. Tur att jag är så van så att det numera går ganska fort. För några år sedan tog det bara en timme att damma, innan jag fattade hur man skulle göra.

Gårdagens lärdom: Jag har inte bra magmuskler eller också har jag bara inte fattat hur man gör situps, jag lyckades inte ens ta mig hälften så långt upp som min mamma - shit, jag måste börja träna på detta.

PS. Kanske att jag kan bjuda på en före klipp och färgning, efter klipp och färgning men före färgning samt en efter färgning bild sen. Så att ni får se ändå. Man ska ju aldrig säga aldrig, eller så kanske jag bestämmer mig för att behålla blondinen i mig. Jag är ju inte direkt känd för att fatta snabba beslut, men dock för att tänka mycket. 

Kommentarer
Postat av: Jeppetilda

I am really impressed!!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback