Home sweet home... eller?

Ja då var man tillbaka i Karlstad igen. Befann mig här även förra helgen men blogg.se vägrade verkligen att fungera då för mig, så då blev det ingen bloggning. Befinner mig i alla fall hemma igen, eller hemma och hemma, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla för hemma nu. Jag trivs så otroligt bra på vandrarhemmet i Töcksfors och på jobbet. Det är helt otroligt. Bra boende, bra sambo, bra nästan-sambos i grabbarna, som skapat en tradition i att komma in till oss när dom slutat jobba (dom jobbar natt) då vi ligger och sover - och pratar med oss, bra jobb, allt är nog fan bra. Vi har skapat oss ett eget litet liv där borta, och vi trivs som fisken i vattnet, som handen i handsken. Ja ni fattar... Nu ska jag sova.

ps. Hur kan jag ha så mycket som (i snitt) tjugo besökare per dag, trots att jag inte bloggat på två veckor. Haha, stort det.

ps2. Ja, tråkigaste och mest upprepande inlägg på länge, men jag har lite bloggtorka och ville bara medela att jag lever.

Kommentarer
Postat av: carolina

Åh är du hemma nu? VI måste hitta på något, var sååååå länge sen vi sågs. Hör av dig puss puss

Postat av: Marcusrebekka

A exceptional happy site!

2009-12-11 @ 07:58:38
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback