Vart är världen på väg egentligen?

Ja, vart är världen på väg egentligen? Det är något som man brukar säga ibland, men idag undrar jag verkligen vafan det är som händer. En 15-årig kille härifrån Karlstad blev i torsdagskväll misshandlad av sin kompis, hemma hos sin kompis. Han befinner sig just nu i Uppsala och tillståndet är enligt tidningarna forfarande allvarligt. För mig är det här helt bisarrt, helt jävla overkligt. Jag förstår inte hur det kan hända. Vad får en kompis att misshandla en annan kompis?

Jag vet vem den misshandlade killen är. Jag, och många andra med mig, tänker på Dig, tror på Dig och ber Dig att kämpa vidare. Vi tänker även på Din familj och hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback