Vilken besvikelse Sverige

Att Evelina fick lämna idol igår var en riktigt besvikelse. Det finns många, i alla fall två, som skulle åkt ut innan det var hennes tur. Evelina var ,eller ja hon ÄR, en otroligt skicklig sångerska med en lite unik och härlig klang i rösten. Hon var behaglig att både lyssna och se på. Sam däremot, han är inte ett dugg behaglig att titta på. Jo, jag tycker att han är skitduktig, han har en otroligt häftig röst men han ser för taskig ut på scen. Han ser nervös och malplacerad ut. Han ska inte göra framträdanden, i alla fall inte förrän han tränat bort det där. Gärna får han dock spela in en skiva som vi kan spela när vi har lugna och fina efterfester, då passar hans röst utmärkt.

Och till en annan besvikelse. Amanda, Amanda, Amanda. Vad göööör du? Efter hennes audition samt slutaudition var hon en stor favorit hos mig. Hon är duktig, det kan man höra på hennes myspace bland annat, men hennes framträdanden hittills i Idol har inte varit speciellt mycket att hänga i julgranen. Det har varit mycket falsksång och nu tycker jag faktiskt, även om jag vill ha henne kvar - för jag vet att hon kan, att det är dags för henne att lämna tävlingen. Fast först Sam sen Amanda.

Dags för svenska folket, i alla fall den delen av folket som röstar, att sluta rösta ut fel Idoler. Hittills har bara riktiga talanger lämnat tävlingen. Och det är en stor besvikelse.

Kommentarer
Postat av: carolina

ut med erikkopian! minns inte hans namn nu.. han är ju apkass!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback