Ny mascara i kundvagn

Jag gillar verkligen inte att skriva keywords till novellerna och böckerna vi läser i litteraturen. Det är skitsvårt. I alla fall ibland. Ena gången finns det ett självklart ord som jag vill ta och som jag vet att jag kan skriva hur mycket som helst om. Och andra gånger är det som idag, det finns inte ett enda ord i hela historien som jag vill använda. Men nu så har jag i alla fall tagit ett och skrivit lite. Men bra blir det inte. Nej bort med keywords!

I går när jag var med min kära mor och handlade på OBS, nej förlåt Coop Forum, så hittade jag en mascara i en kundvagn när jag skulle ställa tillbaka våran. Då blev blev jag glad. En helt ny mascara för hela noll kronor. Och dessutom var det den som jag brukar ha och som jag tycker är himla bra. Vilken tur man kan ha ibland.

Kommentarer
Postat av: Becka

Ha ja lite tur ska man allt ha ibland :D

Postat av: Svenfilippa

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-10-10 @ 09:42:30
URL: http://svenfilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback