Ledig, lite plugg och en runda på stan

Idag är jag ledig. Skönt skönt. Har börjat läsa en bok som ska vara klar till litteraturlektionen nästa vecka. Den ser tråkig ut och verkade onekligen väldigt tråkig. Men ack så fel jag hade. Jag har redan läst ut halva, den är visserligen bara 100 sidor men ändå. Det är Jerzy Kosinskis, Being there. Ingen bok man hört talats om eller tänkt läsa. Men nu väntar jag med spänning på slutet så jag får se vad mer som kommer ske.

Började dagen i dag med en redig frukost framför TVn klockan kvart över nio (hör och häpna vad tidigt jag var uppe) och kollade på förortsungar, vilket underbar film. Sen blev det bokläsande och nu ska jag kila in till stan och köpa pennskrin, en ny rouge eftersom jag tappade min i golvet (FAN) och tandkräm, den vi har nu smakar verkligen skit.
 
På fredag har jag tenta, akademisk uppsats på engelska. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Sara

LYCKA TILL!
Glöm inte ta ut satsdelar så du vet hur verbet ska böjas!
Du klarar det här!
Kram

2007-10-04 @ 08:10:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback