It's my turn to win some and learn some.

För var dag som går så får jag lite mer panik för vad framtiden egentligen har att ge mig. Jag har jobbat en enda dag sedan jag tog studenten. Ja det låter som om jag är väldigt lat och inte gjort någonting, men jag har ju fortsatt i skolbanan. Och det har funkat riktigt bra, ändå tills nu. Aldrig tidigare har jag varit så här trött på att gå i skolan och det är nu jag har bestämt mig för vad jag ska utbilda mig till och egentligen vill sätta ingång med det helst imorgon. Men jag behöver ett break nu. Annars kommer jag nog aldrig lyckas ta någon examen.


Men vad ska jag egentligen göra? Mina vänner har fastjobb och kilar stadigt liksom, dom vill inte åka iväg någonstans. Det vill jag, men inte själv. Vem vill med? Norge, Englad, Kina, Tyskland eller Indien om ni så vill det. Vart ska vi åka du och jag?


Ja, panik, plugg, trötthet och sjukdom det suger livet ur mig just nu. Jag hinner knappt med att äta och ändå gör jag ingenting. Mina ögonlock är tunna och benen släpar jag efter mig. Men något positivt är i alla fall höst myset. Dags att plugga nu.


It's my turn to win some and learn some.


Kommentarer
Postat av: Hilajn

Kul med ny header och ny bild på dig. Fin!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback