Trevliga dagar

Igår hade vi heldag. Jag, Ida och Joanna åt god mat hos mig och sen gick vi en sväng till Glada Ankan. Där var det trevligt. Vi träffade E.Mås vänner Niklas och Henrik och samspråkade med dessa ett bra tag tills dom hux flux, helt plötsligt bara försvann. Det tyckte vi var lite mystigt. Detta fick jag dock förklaringen till idag.
Det var en riktigt lyckad kväll! God mat, ännu godare sällskap och trevlig stämming.

Idag har jag varit i skolan. Vi hade folkhögskolansdag och det var obligatorisk närvaro. Det var helt okej att vara där en stund faktiskt och nu har jag kommit en bit på min redigering. Vid tre fick vi åka hem och sen blev det en liten kortare roadtrip med Erik till bilbingon på I2 för att hämta Niklas och sen hem till honom där han hämtade typ en pedal eller något och tillbaka till I2 för att sedan få skjutss ändå hem till dörren. Där damp jag ner i min säng och bara stirrade i taket av trötthet.
Där ligger jag nu, hungrig och ensam. Nu ska jag laga mat och baka en kladdkaka. Sen blir det bonde söker fru (TÖNT - jag vet) och sen schlager för hela slanten tills jag somnar.

Myspys.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tror du schlagerfittan sitter bänkad framför tv:n ikväll eller? haha


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback