Kvar i kära Värmland

Jaha, då har man tackat nej till skolan i Stockholm. Jag har tevkat och tvekat och tillslut fattade jag ett beslut. Vill inte ta lån för ett år och en utbildning till något som jag inte är helt säker på att jag vill jobba inom. Nu vet jag inte om jag fattat rätt beslut eller inte. Men aja, jag blir kvar i Karlstad i alla fall och det är jag glad över. Det blir nog lite engelska om inget jobb dyker upp samt en massa hockey! ÅH FÄRJESTAD! Familj och vänner. Det blir fint det. Som alltid. Det man är van vid. Varför testa nya grejer. Haha. Ett jobb ska jag hitta också. Tjäna lite pengar, spara en massa pengar och sen blir det till att göra något kul.

Sommaren verkar ju bli räddad iaf. Med lite jobb samt att pengarna för hemsidan verkar komma också. Dä ordner säj allti!

Kommentarer
Postat av: Carolina

:) Jag tror att du gjorde rätt.. iaf som det ser ut nu. Och det är ju egentligen för stunden man ska leva... chansen finns fortfarande kvar senare i livet!

Postat av: Camilla

tack, vad snäll du är :) hur är det med dig då? gjort nått kul i helgen? :)

2007-05-29 @ 15:36:26
URL: http://camillaoberg.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Peder hittade ett gammalt brev i klassrummet som var till mig. Och jag vet att det var du som skrivit det och jag tror du vet om vad. Jag blev i alla fall riktigt glad, du är en sann vän, Anna. Och du behöver inte oroa dig för mig, jag har lagt upp en helt annan strategi, en BRA strategi för att lyckas. Tack i alla fall för de uppmuntrande orden. :)

2007-05-30 @ 14:15:28
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback