Jag är en ballong

Ibland sväller jag bara upp. Sen tar det inte lång tid tills jag spricker. Precis som en ballong som har fått alldeles för mycket luft i sig. Det är ofta så nu förtiden. PANG!

Då är det bra att ha någon som lyssnar och ger bra råd. Tur för mig så har jag sådana i min omgivning. Nu senast fick jag riktigt bra stöd faktiskt. Det är bra när man är ledsen och man själv inte vet varför. Tack E. för rådgivning.

Nu är jag dock glad. Och trött. Maten, fläskfilé med senapsås, ungstekta grönsaker och potatis står i ugnen. Och en kladdkaka till efterätt, blir det, som ska ätas direkt ur formen. Eftersom jag är ensam. Då får man göra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback