Vår och fest!

Förlusten börjar man väl lite smått att smälta nu. Det är över. Man har förstått. Men kul kommer det aldrig bli. Jag är ju ingenting utan Färjestad. Haha.

Hela min värld bara skriker vår! Trots att Färjestad inte vann guld så kom våren. Det är varmt och skönt. Ikväll blir det fest för hela slanten. Ida är här och hennes två kompisar kommer hit snart. Det ska bli kul att träffa hennes vänner. Underbara Emelie och Camilla ska ut också. Vi kör en stor förfest allihoppa tillsammans. Gött sköjj det.
Fick världens finaste klänning i 20-års present av E och C som dom hade köpt i New York. Tusen tack! Jag älskar den redan. Kommer användas enormt flitigt.
Hoppas på att Joanna kommer hit ikväll också. Det vore enormt kul.

Nej nu ska jag bädda och sånt tråkigt sen blir det stan. 

Cara Mia, you're the only one I need. Må hända att tjackhoran och slampan blivit av med den lilla respekt dom hade, men glöm aldrig att dom fortfarande har varandra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback