Slutet, början och tvättning av bil.

Tre veckor. Praktiken är över. Tråkigt. Skönt.

 

Idag ska jag göra ett försök till att vara bra. Om bara någon minut ska jag gå ut och tvätta den mycket skitiga bilen. Sen ska jag kanske men bara kanske gå och se om jag hittar ett par läckra skor.

Sen kommer de senaste veckornas höjdpunkt/er. Bloggen om praktiken och alla dess roliga citat. Ett inlägg tillägnat J. Cara Mia.

Försöka ska jag i alla fall. Kan ju i och för sig inte lova att det kommer upp något. Har en praktikrapport att skriva också. Men den går fort.

 

Har förövrigt blivit klar med hemsidan jag gör till 99.9%. Dom hade glömt skicka en liten grej bara men den borde bli klar inom kort. http://www.krigsflygfalt16.se för den som vill kika.

 

Ja, tvätta bilen var det.

Fan ta färjestad som förlorade igår. Tråkigt. Men det går fler tåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback