Glad och nöjd.

Aldrig mer Kristinehamns Posten. Efter två dagar gav jag upp. Det var dom värsta dagarna i mitt liv. Jag grät hela natten och halva dagen. Sedan ringde världens underbaraste Joanna och hade fixat en ny praktikplats åt mig. Så då var det tack och hej.

Nu sitter jag på Värmlandsbyggden och känner mig nöjd och glad. Vi har kommit med tusen egna förslag och alla har gått igenom. KUL!

Nu ska vi sticka på tre olika jobb som ska göras under dagen.

Tack och hej från en nöjd och glad tjej.  

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Tur att det löste sig för dig! :)

Postat av: Carolina

När ringer du då? :D vill veta om det blir kalas imorgon el på lör dummer.. Ring puss hej

2007-03-08 @ 16:04:07
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback