Färjestad ute ur leken som är allvar

Tomt i huvudet och tungt i kroppen. Färjestad tog sig inte ända till toppen.
Det är sorg.
En tyst minut kanske vore på sin plats?

Det var väntat, i alla fall från min sida. Men fan så hårt. Fan fan fan!! Jag trodde jag skulle tycka att det var ganska skönt ändå, att det tog slut, även om det inte blev något guld. Men det är inte skönt någonstans. Bara jobbigt. Tungt. Jag är tom men fylld av känslor. Helvete!

HATA LHC och grattis till finalplatsen.

Tack för den här säsongen Färjestad. Och alla ni på ståplats, som är värda att tacka, ett enormt tack!!  (många tack blev det.)


För alltid,
Färjestad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback