ledsamt att försöka när det inte duger

Jag blir så ledsen. Man sliter för att göra någon nöjd. Och bara skit får man ta. Min mor är expert på  nej-det-där-får-du-göra-om-talet. Idag gick jag upp klockan nio för att städa. Städade i lite mer än en timme och hon är inte nöjd. Jag hade ju inte dammat, men det hade ju hon sagt att hon skulle göra. Jag hade ju inte städat toaletterna, jag hade ju inte... FAN.
Så imorgon får jag gå upp tidigt igen och städa igen. Tur att vi sköt upp balfrisyrerier och annat till klockan ett. Då har jag en extra timme på mig.
Nu är jag sur och ska läsa min bok och sen sova.

Idag hade jag förresten besök av en fågel inomhus. Historien kommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska vi syra utgång med järngänget i helgen? :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback