Storförlorare på Singstar

Jag suger tydligen på singstar. Eller okej jag suger inte. Men jag kan helt enkelt inte vinna. Det verkar vara helt omöjligt. Igår innan Nöjes var vi ett gäng hemma hos Caroline, det förfestades och kördes lite singstar.

För kvällens bästa och framförallt mesta framträdande/framträdanden stod helt klart jag och Emil. En gammal barndomsvän. Framåt kvällningen satt han och jag bänkade framför TVn och körde låt, på låt, på låt. Jag skulle vinna. Men den lille jävlen slog mig hela tiden. Med bara några fjuttiga poäng.

Det blir revansch Emil, och den gången ska jag vinna. Minst en gång i alla fall. Och jag tror fortfarande att jag helt enkelt är för musikalsik för singstar. Annat än vad man kan säga om dig. Men kul var det i alla fall även om jag fortfarande är lite bitter. Så många förluster svider faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, då är vi två. Jag förlorar också alltid ;)

Postat av: Olaisara

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2008-09-25 @ 14:56:37
URL: http://olaisara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback