En helg att se fram emot

Jag är bra glad just nu. På lördag åker jag till Avesta och till Ida. Hon har fyllt 20 år och ska han fest. Det ska blir jättekul och jag längtar verkligen. Har saknat henne varje dag sen vi slutade skolan och nu ska det verkligen bli kul att ses. Och äntligen får jag se hennes hemstad och träffa hennes familj. Jag vet inte hur länge vi har tänkt att jag skulle komm dit med det har bara inte blivit av. Men nu så.

Jag åker klockan åtta på lördag morgon. Japp, det var den sovmorgonen. Sen kommer jag till Örebro runt tio. Där ska jag gå en sväng på stan och äta lite mat. Kanska inhandla något. man vet ju aldrig och sen åka vidare till Avesta klockan ett. Sen hämtar Ida mig när jag är framme och på kvällen blir det fest. Hur kul som helst.

Kanske blir det en sväng på Arena med Evelina på fredag också. Hon har nyligen fyllt 18 och vill gå ut. Jag har inte varit på Arena sen jag fick komma in på Nöjes så det kanske kan bli kul. Vi kommer väl kanske vara lite äldre än andra men fan man har haft kul på Arena förut så det kan det nog bli nu med.

Det här blir verkligen en helg att se fram emot. Och förra helgen var bra. Veckan kommer gå fort och jag är helt säker på att den blir skitbra den också. :) 

Kommentarer
Postat av: ida

wiiii

Postat av: carolina

Men.. typiskt.. hade ju varit lättare o köpa dem där ;P nu måste jag åka dit bara för det :D

2007-07-04 @ 13:07:32
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Stina

Hej hej ! Allt bra eller ? Du verkar ju vara en fena på det här med layout och siddesign så du kanske skulle kunna hjälpa mig om du kan/vill ? Kram kram och lite puss

2007-07-04 @ 15:05:16
URL: http://www.stun.blogg.se
Postat av: Camilla

haha Jaa, det är ju verkligen värt ett försök iaf :D vet bara inte hur det ska gå till...

2007-07-04 @ 21:26:48
URL: http://camillaoberg.blogg.se
Postat av: carolina

Du ska hjälpa mig med designen först, glöm inte det! ;) Hur går det med festplaneringen?

2007-07-04 @ 23:39:31
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback