Ny telefon

Knepiga mobiltelefon. Min mobil har fått nån typ av virus, eller också är det bara för gammal. Fast jag har bara haft den i drygt två år så gammal tycker jag inte att den är.
Problemet ligger i alla fall i att jag inte kan läsa alla sms jag får, och alla sms kommer två gånger och sparas i både inkorg och utkorg. Detsamma gäller skickade sms. Sen blir det lite fina krumelurer och bilder i smsen. Det är spännande att gissa vad det ska stå. :P
Hur som haver, jag gillar den verkligen men ack, nu måste jag byta. Hur ska jag ha råd med det? Idag blir det mobil-jakt på stan. Hittar jag inget som faller mig i smaken kan jag få låna en av Becka så det är inte nån större panik.
Någon som har ett tips på vad jag ska köpa? Som passar in i min student ekonomi?

På lördag åker jag till Mora för att se på hockey, som publikvärd. Det blir lite spännande, lilla jag som flyger som en vante om någon petar på mig. Haha. Hur ska detta gå. :S

Nej, nu borde jag äta frukost och sen göra dagens sysslor.
HA DET!

Kommentarer
Postat av: Sigbjornmelissa

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback