En obehaglig distans.

Jag har ångest. Torsdag kommer bli en jobbig dag och jag orkar inte ens tänka på det. Men innan torsdag är det onsdag, då ska vi ha kul. Jag, Joanna och förhoppningsvis även Ida.
Jag är alldeles tom, kan inte tänka, kan inte skriva, vet inte alls vad jag vill göra. Har panik, ångest och allmänna mår-dåligt-känslor. Jag vet verkligen inte vad det är med mig. Jag tycker inte om det här. Egentligen är jag ju glad och trivs med livet just nu. Vissa små saker ska väl inte få första allt. FAN!

Tur att det finns vissa somliga som verkligen förgyller mig vardag! Tack, ni vet vilka ni är!

En obehaglig disntans, en konstig känsla någonstans det känns t o m t eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback