Dokusåpa-kändis!

Jag, Ida och Joanna borde starta eller åtminstone vara med i en dokusåpa. Vi skulle platsa otroligt bra i en sådan. Vi skulle sitta ute på trappen, kedjeröka (eller ja, det är ju bara Joanna som röker och kedjeröker var ju att ta i) och bara snacka massa skit. Snacka skit, det om något är vi sjukt bra på.

Jag har handlingen klar för mig:
Ett gäng knäppa människor, sådana som vi tre, låses in i ett hus. I en bruk har man en bild på alla deltagarna. Varje vecka ska en bild dras ur burken och den som blir dragen åker ur. De tre sista kvar vinner. Eftersom jag, Joanna och Ida är så jävliga så har vi tagit ur våra bilder burken, det har förståss inte de andra puckade deltagarna märkt och därför så vinner vi! Tjoho!

Det vore väl nått?

Kommentarer
Postat av: Carolina

minns du bb? när vi röstade ut folk i klassen? :D

Postat av: Ida

Haha. det låter som en spännande idé!:P

2007-01-17 @ 10:14:54
URL: http://jazzflicka.blogg.se
Postat av: jenny

när röstades jag ut då?:P hahahaaha

2007-01-17 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback