Kallt hus, skumma händelser och trevliga paket

Det är kallt, kallt, kallt här. Jag fryser utav bara sjutton trots att jag har massa kläder på mig och värmen är på. Eller jag tror värmen är på i alla fall, pannan kanske har gått sönder igen. Bäst att gå ner och kolla.

* * * *

Förövrigt, är det är någonting väldigt skumt på gång. Jag förstår ingenting och undrar vad som har hänt. Men tydligen ska jag inget veta. Jag hoppas hursomhelst att allt är bra och att det ordnar sig snart.

* * * *

Imorgon hoppas jag att det kommer ett trevligt paket på posten och kommer det inte imorgon så måste det komma på fredag. Så är det bara. Om det skickades igår borde det ju komma snart.

C i a o


Kommentarer
Postat av: Anonym

me like you ;)

2007-02-08 @ 18:59:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback