Spy, spy

Imorse vaknade jag av att jag mådde fruktansvärt illa. Jag gick upp, drack ett glas vatten och gick och la mig för att försöka sova lite till. Strax var jag tvungen att inse att det är kört och får springa till toaletten för att tömma magen på dess innehåll. Usch. Det är andra gången på ganska kort tid som detta händer. Och det är inte vinterkräksjukan jag har inte drabbats av för i övrigt har jag mått bra idag.

Det är konstigt faktiskt. Det är väldigt ofta jag vaknar och mår jätteilla men det brukar inte alltid sluta i tömning av maginnehållet. Och nej, jag är verkligen inte gravid. Det måste bero på något annat, vad det kan vara har jag ingen aning om. Något jag kan konstatera är i alla fall att det inte är någon direkt höjdare. Blä.

Kommentarer
Postat av: Lottis

Kan vara så att du behöver äta ngt innan du går ur sänger...allt för att höja blodskockret..:Är det för lågt så kan man bli illa mående....Prova...

Postat av: carolina

ja, tack själv! jag måste få det där receptet.. bland det godaste jag ätit på länge! :)

2007-12-09 @ 16:39:29
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Hilajn

Usch! Min tanke var ju självklart - gravid. Kan du inte gå iväg till doktonr och få en tusenmilaservice av dig? Låter inte bra när dte har hänt flera gånger. Take care.

2007-12-10 @ 10:17:32
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Malin

Snart :)
Innan jag åker till Thailand får du veta :) hihi!

2007-12-10 @ 11:37:55
URL: http://www.malinlu.blogg.se
Postat av: Fredda

Låter inte spännade... Är du gravid? Isåfall hoppas jag på att bli B-babe´sfader till barnet.

2007-12-10 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback