Så var julen över

Ja det var den julen det. Och en mycket bra sådan dessutom. Det var ena halvan av släkten och en massa paket. Min syster var värst och fick sitta och öppna en massa paket efter att vi andra var klara. Och hon är ändå 24 år, jag trodde att paketmängden minskade med året.

Nu ska jag göra den dagliga bloggrundan och se om nån har skrivit nåt kul under jul och kanske hitta nån ny blogg att följa lagom till det nya året. Sen blir det mastodontfrukost för jag är hungrig.

Gott nytt år på er, jag åker till stugan och firar in det nya året i snön (!!!) med skidåkning.

Kommentarer
Postat av: knelija

den funkar ikke.. säger till när jag gjort den! :@ JFA, HA de gott o visstit mej snart! SNELLA!
ha de gott :D köss

2007-12-29 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback