Wiiiie. Norge och Cara Mia imorgon!

Imorgon åker jag till Norge. Ska träffa Joanna och söka jobb på Gardemoen. Jag blir lite nervös faktiskt. Min norska är inte på topp just nu. Jag har aldrig haft speciellt svårt för att förstå norrmän men just nu tycker jag att allt dom säger låter som en enda röra. Äsch, det går nog bra.

Det blev verkligen en impulsgrej det här. Hade tänkt åka förra veckan ju, men det blev aldrig så. Idag ringde Joanna och sa "Jag har verkligen gått och tänkt på det här, du måste komma hit". Okej sa jag och imorgon var enda dagen och var ledig. Så så fick det bli.

Nu har jag massor att göra. Men inget jag orkar ta tag i just nu. Kvällen/natten är ju lång. Åker inte förrän åtta imorgon.

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Hälsa Joanna! =p

Postat av: Ida

Hälsa från mig med! Och ha det så kul!:)

2007-08-13 @ 21:33:22
URL: http://jazzflica.blogg.se
Postat av: carolina

Nej jag har inte varit där än.. hörs av då! :) Kramis

2007-08-13 @ 23:32:36
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Johanna

hejsan!
Jag har funderat på att söka jobb i norge så jag kan ta mig en resa i höst/vinter. Hört att gardemoen ska vara ett bra ställe att jobba på. Hur sökte du? Tips på bra sida? och vet du vad för olika jobb kan man få när man inte har nån utbildning? Vore väldigt tacksam för svar :)
Ha det gott!

2007-12-28 @ 18:33:46
Postat av: Askdaniella

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2009-06-25 @ 10:44:32
URL: http://askdaniella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback