Han slutar aldrig imponera...

... den där Lars Winnerbäck. Det tog mig många år innan jag började lyssna på honom. Jag vet inte riktigt varför men jag hade fått för mig (helt utan att någonsin hört honom) att hans musik inte var något för mig. Det är tur att man ibland ändrar åsikt. Att man bryter sin bojkott och lyssnar. Det tackar jag för.  

Sen första tonen har jag varit imponerad
och inte slutat än. Den nya singel, Om du lämnade mig nu, som han framför tillsammans med Miss Li är helt fantastiskt. Kanske bättre än någonsin. Eller nej förresten det finns något som ingen någonsin kan slå. Duetterna med Lisa Ekdahl som finns med på hans live-dvd. Det är magiskt det.

Har förövrigt nyligen införskaffat mig Lisa Ekdahls skiva Pärlor av glas. Den som är producerad tillsammans med (eller av kanske det heter) ingen mindre än Lars Winnerbäck. Den är riktigt, riktigt bra. Lisas fantastiska röst tillsammans med en touch av Winnerbäck. Fantastiskt. Det kan inte bli annat än bra.  

På kylskåpet sitter fyra biljetter
till hans konsert i Karlstad i november. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: sara

är också lasse-fan och eller hur pärlor av glas är så bra med. vet du om hela senaste skivan av lasse är bra?

Postat av: ebba

:D

2007-08-26 @ 14:12:27
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Becka

Åh han är så underbar! Har du föressten tänkt på vilken dag det kommer att bli den 3/11? först hockey och sedan Winnerbäck, UNDERBART!

2007-08-26 @ 23:19:55
URL: http://silenttears.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Singeln heter "Om du lämnade mig nu". Och den är verkligen fantastisk även fast Lasse inte har sin allra vackraste och renaste röst just på den låten, men Miss Li bär upp den!

2007-08-27 @ 12:05:00
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback