En tur till Norge

Idag fick jag höra underbara Joannas röst igen. För första gången sen vi slutade i Molkom. Då var det den första juni, Joanna var super stressad och det blev ett väldigt tafatt hej då. Idag ringde jag upp henne och vi pratade en liten stund, mest om Norge saker. Jag ska åka dit. Det var skönt att höra att du faktiskt lever och jag ser fram emot att träffa dig. Jättemycket!

Inte många dagar kvar nu. Vet ju inte riktigt när jag åker men den här vecka i alla fall. Jag och Carolina ska ta oss en tur, söka lite jobb och se Oslo. Lutar lite åt Gardemoen om jag får tro Joanna, det verkar finnas mycket jobb där nu när alla sommarjobbare åker hem igen. Kanske blir man, som så många andra, Norgebo till hösten då.

Kommentarer
Postat av: carolina

Bloggdesign! Men det har vi pratat om redan! :)

Postat av: Ida

ack för hjälpen anna! Du lyckades tom få bort allt det gula i bilden! Du är proffs!;)

2007-08-08 @ 11:21:47
URL: http://jazzflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback