Snacka om att försova sig

Idag ringde klockan 07.20. Det var temadag på skolan som vi hade tänkt delta i fast vi är lediga. Jag vaknar hur som helst när klockan ringer och tänker gå upp för att ta en dusch och äta av den goda frukosten som erbjuds. Nästa gång jag tittar på klockan är hon dock 11.25. Det är vad jag kallar att försova sig. Och varken jag eller Joanna stängde av klockan som alltså ringde var tioende minut mellan 07.20 och 11.25. Tokigt va?
Sov gott gjorde jag ialla fall. Och idag har vi tagit en skön promenad och nu ska vi skriva om kommunfullmäktige som vi var på igår.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tur att du sov gott! de viktigaste ju! allt annat får man ta sen ;)
Jag ska till sthlm i helgen. Ska dit med andre å hälsa på nico! missar grease! skulle ju dit med mamma å annaida! Vad ska du göra?? PUsss


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback