Lyckligt lottad eller dåligt minne

Nu har det hänt igen. Jag förstår inte hur jag kan ha sån tur. Eller tur är det väl kanske inte. Snarare dåligt minne. Jag glömmer ju alltid bort vart jag lägger sakerna. För tredje gången på mindre än ett år har jag hittat massa pengar tillhörande mig. Senast idag skulle jag lägga undan lite presenter jag fått i födelsedagspresent och hittar då en massa kuvert från min student. Som vanligt tittar jag i kuverten för att se vem de olika korten kommer ifrån. I några av dessa kuverten hittade jag 2500:-. Hallelujah!
Snart borde pengarna för hemsidan komma också, 4000 eller 5000. Minns inte riktigt. Yes, nu snart kan jag leva loppan.

Kommentarer
Postat av: Carolina

lite röta :D själv så har man "tjänat" 3000:- på skatteåterbäringen ;)

Postat av: Helen

Jisses vilka summor du gräver fram!
Tack för blomman igår. Får väl googla lite om änglatrumpeter så jag inte tar livet av den för snart...

2007-04-12 @ 14:45:49
URL: http://hilajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback