Jag ropar inte hej innan jag är över bäcken

Jaha, då har jag varit på mitt livs första anställningsintervju. Det gick väl ganska bra, men som vanligt så tycker man att man kunde ha lyckats bättre. Men jag kan inte annat än att vara nöjd. Det är onödigt. Nu ska jag vänta med spänning på besked. Dock säger min magkänsla att det inte blir något jobb. Men som man brukar säga, man ska inte ropa hej förrän man har kommit över bäcken. (Då brukar det kanske handla om saker som man tror ska hända, men ni fattar vad jag menar med det hela.)

Kommentarer
Postat av: Helen

Kul att det gick bra iaf!

Postat av: Lottis

Håller tummen!!

2007-04-16 @ 20:57:55
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: EMELIE

JA TROR PÅ DIG JA ANNIS. UUUUUUUH VAD JAG INTE VILL VARA PÅ JOBBET NU. HAR ALDRIG KÄNTS SÅ TUNGT. OCH SÅ KAN MAN INTE GÖRA UTROPSTECKEN, FRÅGETECKEN ELLER SMILES HELLER FÖR ATT UTTRYCKA HUUUUUR UTTRÅKAD JAG ÄR. DU ÄR I MOLKOM ELLER. SOMV GRÄDDEN PÅ MOSET SÅ GLÖMDE JAG ATT TA ALLERGIMEDICIN IDAG SÅ JAG SNORAR SOM EN LITEN UNGE. PUSS PÅ DÄ

2007-04-17 @ 14:21:52
URL: http://EMELIEKINDWALL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback