Jag har blivit duktig

Det känns som att jag börjar ta tag i mitt liv lite grann nu. Den här veckan har jag gjort rätt mycket för att vara jag. Skrivit och skickat in ansökan till Jakobsbergs Folkhögskola, sökt till Karlstads Universitet, Sökt ett jobb, blivit kallad till och bokat arbetsintervju (eller vad det kallas), bytt mitt maestro-kort till ett VISA, bytt mitt sparkonto till ett annat sparkonto med högre ränta, bokat tid för Hepatit-A spruta, hunnit träffa endel vänner, gjort klart hemsidan jag jobbat med, lärt mig att ändra utseendet på bloggen, städat mitt rum och slutligen stökat ner mitt rum igen.
Ja, jag är nöjd med mig själv. Nästa vecka är det skola igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback