God morgon gott folk

Klockan är 06.50 och är sitter jag. Jag kan inte sova. Gårdagskvällen var helt sjuk. Allting blev fel och jag har en bula på ena knät. Den är stor som en tennisboll nästan. Mina nya högtalare gick sönder, mina nya leggings gick sönder annars är väl allt helt. Bör tilläggas kanske att det var inte hemma hos mig någonting spårade ur. Här var allt frid och fröjd. Pizza och goda vänner samt lite musik. Högtalarna gick iof sönder här men det var en olyckshändelse. Senare hamnade vi dock hos grannarna och där var allt frid och fröjd ett tag. Sen var det inte det längre. När det kommit alldeles för mycket folk. Och allt bara sket sig.
Mitt rum är ockuperat av grannen och hennes vän. Jag längtar till mig egen säng. Jag får sova på överkastet på mammas och pappas säng, för jag orkar inte bädda den sen.


Nu ska jag försöka sova igen.

Kommentarer
Postat av: Knuthedda

Incredible site!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback