Jag vill flytta

Här vill jag bo!
26307-59

Vem vill bo där med mig? Jag har inte råd att betala hyran själv. 
Lägenheten  ligger i ett utav Karlstads finaste områden, Långtäppan.
Barnvänligt och mysig och framförallt nära till hockeyn. Hur bra som helst!
Sara Moll, här kan vi väl bo när du kommer hem?
2787:-/månaden blir det delat på två. Bara ett sovrum iof, men det ordnar vi!
Perre prefekt ju!
26307-57

Bra förrådsutrymmen, fin planlösning, plats för egen tvättmaskin, rymligt badrum, stor balkong.
Lägenhet en trappa upp med egen ingång (radhusliknande) i barnvänligt område. Ej hiss! Nära till skolor och annan kommunal service. Promenadavstånd till affärscentra. Bra kommunikationer! Inflyttning kan ske 1/11 2006 om ny hyresgäst önskar

Jag vill, jag vill, jag viiiiiiill!!

Kommentarer
Postat av: Theoanette

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback