Halsduks tvång

Saxat från thewolfpack.nu

För att göra ett så bra intryck som möjligt ta med halsduken ikväll.

Har du ingen halsduk?

- Låna en av kompisen

- Har kompisen ingen, byt kompis

- Har du ingen kompis

- Tråkigt för dig

- Då får du istället köpa en halsduk

- Har du inga pengar till att köpa en halsduk

- Låna av kompisen om du nu hade någon

- Kan du inte fixa halsduk

- Stanna hemma då

Med andra ord, ta med halsduken ikväll till ståplats.
// Robban

- - -

Herregud, jag som inte har någon halsduk! Jag som inte har någon kompis som har en halsduk, jag som inte har några pengar att köpa en halsduk för.. Måste jag verkligen stanna hemma?
Jag som har sett fram emot det här jätte länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback