My tribute to the King.

Jag älskar Lars Winnerbäck. Man kan inte annat. När man ser och hör den underbara version av Kom Ihåg Mig som spelades i sommras blir alla fast. Än en gång, man kan inte annat.

Jag törs till och med kalla honom för the King. I mina ögon är han en av de bästa artister Sverige skakat fram genom tiderna.

Lars

Lars har en underbar röst, en otroligt utstrålning och mycket, mycket mer. Han glädje på scen sprider sig till alla som tittar. Hans texter må vara aningen sorgliga och deppiga men Lasse är som en frisk fläkt. Det syns att han verkligen älskar att stå på scen.

Du får min utmärkelse, The King, för att du skriver underbara låtar, med meningsfulla texter och bra musik! För ditt engagemang i musiken och för din låga som aldrig brinner ut.
Lasse, tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: Pederellen

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback