Lista över ev. tänkbara män.

En lista över eventuellt tänkbara män till mig.
Jag och Sofie satt och disskuterade om eventuellt tänkbara män att gifta sig med. Det hela slutade med att vi gjorde en varsin lista, hennes lista innehöll bara två namn och blev alldeles för tråkig för att publiceras här.
Nedan följer min. Utan inbördes ordning!

Per Ledin
En tokig hockeyspelare som trots sin stora mun enligt min mening är en väldigt bra förebild. Han har aldrig druckigt alkohol eller rökt i hela sitt liv. Att han är så himla söt gör ju inte saken så mycket värre. Enda minuset kan ju vara hans tre barn. Missuppfatta mig rätt nu! Jag älskar barn, men vet inte om jag vill få tre styvbarn bara sådär.
Per
Foto: farjestadsbk.se
Lars Winnerbäck
Röd hårig och lite mullig - jag älskar det! (Ja, jag vet vad ni tänker nu mina vänner) Hans underbara röst, tänk er den i sängkammaren! OH MY!!! Lasse verkar vara en sådan där hellylle kille som är öppen, glad och social. Ge mig! Ps. Jag tycker faktiskt att han är söt, jag må va den enda i Sverige, men så är det!
Lars
Foto: labyrint.se
Vigor Sörman
Killen som har rest runt hela jorden. Ett äktenskap med honom blir ju en livslång resa. Helt perfekt! Vigor verkar precis som Lasse vara en sådan där helylle kille. Mysiga hemma kvällar och långa kvällspromenader. Tända ljus i höstmörkret. Ja, det kan jag leva med!
Vigor
Foto: aftonbladet.se
Johan Persson
Musikalisk och söt kille. (Okej, på bilden ser har skit ful ut, men jag hittade ingen bättre) Johan spelar gitarr och sjunger i HOVET, dvs.  bandet som spelar med Lars Winnerbäck. Jag har haft en liten hemlig förälskelse i Johan sedan i sommras, men nu kan jag inte så emot längre. Jag måste erkänna det för världen!
Johan
Foto: hovetrecords.se (bilden är beskuren)
Martin Aliaga
Martin är killen som spelar rockstjärna i filmen Festvial. Hur het är han inte? Okej, han ser rätt läskig ut på bilden, men ändå. Grr!
Martin
Foto: teaterhogskolan.se
Magnus Betnér
Nyligen utsedd till Sveriges sexigaste och Sveriges elakaste man. Honom vill väl vem som helst ha? Tänk er själva, han är inte bara sexig utan han är elak också, hur sexigt är inte det?
Magnus
Foto: stand-up.se
Idol-Sebastian Karlsson
Ja, jag har ju tidigare erkännt att jag är kär i Sebastian. Hans speciella sätt att röra sig på scen, hans röst, hans utstrålning, hans sätt att dra handen över min rygg när han kramade mig och framförallt hans läppar gör att jag bara inte kan motså denna läckerbit.
Sebastian
Foto: sebastiankarlsson.se
Emil Kåberg
Hårdingen som tillsammans med Per Ledin utgör The Bruisebrothers. Han spelstil och hans otroligt heta sätt att se ut på. Mm mm mmm! Det där skägger förstör i och för sig lite grann, men det ger honom ändå en otroligt mystisk sexighet.
Emil
Foto: farjestadsbk.se


Och så du. The one and only. Mina drömmars man!


So far so good. Listan kan eventuellt vara under uppbyggnad. Nya ansikten kan dyka upp.

Okej killar, skulle ni vara intresserade av ett eventuellt giftemål kan ni nå mig på 0739... eller genom att skriva en kommentar till inlägget.
Tack på förhand,
er ev. blivande fru Anna

Kommentarer
Postat av: Idaslida

Du! Det låter ju heeeelt underbart...aaaaa...Israel, here we come!

Postat av: Helen

Halloj!
Vilken lista!
Kul att läsa om dina blivande...

2006-10-05 @ 10:23:14
Postat av: Newsindianow

Very informative. Great site. Really professional.

2010-09-13 @ 11:31:53
URL: http://www.newsindianow.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback