Ingen kickar fotboll som han...

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag sa Zlatan
Svensken som vår superman, Zlatan, jag sa Zlatan
I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic 


Ja vägen du startade ditt liv på var inte lätt.
I Rosengård lever man inte så fett.
Tänk att det fanns människor som sa att Zlatan var trams.
Dom hade fel, vi hade rätt. Du är den bästa vi nånsin’ sett.

Ref.


Du leker med bollen, du har värsta kollen likt ingen ann’.
Klacka i mål, släng dig i väggen Zidane.
Ge aldrig upp, flaggan i topp för vårt fosterland.
Visst é jag ung, men du é min kung.
Kom hela Sverige var med och sjung.


Ref.

Who’s da man, Zlatan, Zlatan
Who’s da man, Zlatan, Zlatan
Who’s da man, Zlatan, Zlatan
Who’s da man, Zlatan!


Så himla bra låt!
Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback