Joanna och Anna + Måns och Danny = Sant

Pratade med underbara Joanna på msn förut, samtidigt som jag (och hon på sitt håll) kollade på gaygalan. Helt plötsligt börjar Danny sjunga på scen. (Ni som känner mig och Joanna vet att vi har en liten "thing" för bla Danny. En "thing" som uppkom under våran praktiktid). Glada ihågen skriver vi med stora bokstäver och hundratals utropstecken om Danny. och hans uppträdande (Ja, nördigt jag vet. Men jag står för det).

När Dannys nummer börjar dra sig mot sitt slut tänker jag att nu är det bara Måns som fattas. Det hade ju varit liksom. Måns och Danny på raken. Och vad fan tror ni händer? Måns kommer givetvis in på scenen och sjunger Cara Mia. Med ännu större bokstäver och ännu fler utropstecken nästan skriker vi ut vår lycka. MÅÅÅNS, det är MÅÅÅÅNS!!!! Okej, det kanske är mest jag som är lyriskt. Men jag är inte helt säker.

Det är ödet mina vänner, ödet.
<3

Jag bjuder på en bild på the fantastic four. (Nej, bilden är inte alls ett montage. Jag vet att det kanske ser så ut, men det stämmer inte. Den är högst verklig!)
image291

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Åhh, Måns...

Postat av: Joanna

HAHA!! Tror du jag dör här eller?? Jag kommer aldrig glömma när den bilden togs. Du skulle ha klämt in (B)asshunter.. Han kunde bara ha kikat upp från ett hörn. Synts i bakgrunden.

2008-02-08 @ 12:24:57
Postat av: Emelie

Jag ska inte vara glädjedödare men jag tycker mig känna igen bilden på något vis....

2008-02-09 @ 15:47:39
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: Anna

Emelie: Haha, hur kan det vara möjligt? Jag tror bestämt att det är första gången jag visar den här bilden offentligt ;P

2008-02-10 @ 12:06:52
URL: http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback