Idol finalister

Rätt killar vidare till Idol-final!

26307-125

26307-126

Jag har sagt att Markus ska vinna Idol hela tiden. Nu har jag svårt att bestämma mig. Erik är faktiskt minst lika bra.
I mina ögon är Erik på ett sätt den bästa idol-deltagare någonsin. Han är den enda som verkligen har utvecklats så mycket. Han var kass i början och jag funderade på vad sjutton han gjorde i tävlingen, men så fick han sitt hallelujah moment och jäklar sen började det verkligen svänga om killen! Han är grym. Men minst lika grym som Markus. I år är det sjukt jämt!
Det är med spänning jag väntar på nästa fredag och final i Idol 2006. Må bäste man vinna.


(det här var mitt 100:e inlägg förresten)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fett röjj var det :D idolkväll på fre?

Postat av: micke

Jag känner precis likadant mellan Markus och Erik, erik ar utvecklats enormt, medans markus har varit precis lika bra rakt igenom..
Ibland kan jag tycka det är synd om vinnaren i idol för att han få sin väg utstakad och färdigskrivna låtar, medans den som kommer 2:a kan det lite lugnare och skriva sin egen musik...
-m

2006-11-29 @ 18:26:07
URL: http://mickegfx.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Jag är helnöjd! :) Hehe du... på tal om att jag skulle sluta blogga... kanske fortsätter ändå. Får se.. jag saknar redan hela bloggandet och ahr abstinens (!).. vilket är jobbigt... jaja.. vad tycker du?

Må KANON

2006-11-29 @ 22:07:10
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Gunilla H

Bra!

Postat av: Anna

Micke: Ja, det är faktiskt lite synd om vinnaren, den som vinner har ingen chans alls att påverka låtarna som spelas in. Sen är det ingen högre kvalité på skivan som vinnare få ge ut heller. Iof är det kanske inte någon större kvalité på tvåans skiva heller. Idol-artisterna är sådana som man bara lyssnar på under tiden som Idol håller på och sen möjligtvis på radio någongång då och gå. (Så gör ialla fall jag. Med undantaget Sebastian, hans skiva var rätt bra faktiskt)

Fredrik: Självklart ska du fortsätta blogga! Du är super duktig, din blogg är underhållande och det är jätte många som läser den och med andra ord jätte många som skulle bli glada om du fortsatte. Jag skulle ialla fall det. :)Men du ska göra det som känns bäst för dig själv!

2006-12-01 @ 18:31:27
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Fredrik

Markus vinner!! :)

Må BRA

2006-12-01 @ 20:10:52
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: micke

Markus vann....men på tal om julemusiken, erkänn att Fairytale of new york är en hejdundrans låt..
.-m

2006-12-02 @ 00:27:43
URL: http://mickegfx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback