Mina föräldrar

Min mamma är så klok. Hon är min förebild. Hon säger alltid rätt saker och kan hantera precis allting. Hon är stark, smart, bra på att lära ut och förklara saker, alltid tillgänglig och helt underbar.

Min pappa var också väldigt klok. Han var en spelman och en väldigt duktig sådan. Har var otroligt rolig på ett ironiskt sätt. Och väldigt mysig, jag älskade att krypa upp brevid honom när han vilade på sängen och vila huvudet på hans mage. Han var teknisk och min räddare i nöden när jag behövde hjälp med sådana saker.

Jag har svårt att skriva om mina föräldrar. Det är svårt av den aledningen att det finns så mycket bra att säga. Det är också svårt av den anledningen att det känns jobbigt. Jag har bara en förälder kvar i livet, men det är världens bästa förälder. Min mamma är världens bästa mamma. Och min pappa var världens bästa pappa.

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3 <3 <3 <3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback