Min första kärlek

Min första kärlek hette Mattias och var min kompis. Hans föräldrar var kompisar med mina föräldrar och därmed blev även vi kompisar. Han var, tyckte jag, den sötaste killen på jorden och jag minns speciellt en helg när jag bodde där. Jag var sex år gammal och vi hade skitkul. På fredagkvällen såg vi på fångarna på fortet och på morgonen satt han på sängen och väntade på att jag skulle vakna så att vi kunde spela TV-spel. Så himla romantiskt. Sen ringde hans kompis på dörren och då var det typ som att jag inte fanns. Så himla oromantiskt.

Än idag är han faktiskt väldigt snygg. Jag hade bra smak redan då! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hihi, min första kärlek hette också Mattias!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback