Minsta lilla motgång...

Jag har verkligen kommt in i en mörk period. Minsta lilla motgång känns som ett berg. Det är så sjukt ansträngade att bara ta sig ur sängen på morgonen. Jag hoppas att det vänder snart för gör det inte det kommer det nog bli den tuffaste hösten på länge och skolan lär bli lidande.

Det är tur att det finns saker och personen som lättare upp. Har tagit en härlig promenad med en sådan person idag. Och så har jag fått en jättefin bok av Josephines mamma. Lev vackert heter den och är en inredningsbok typ. Jättejättefin och inspirerande, den ska jag forsätta bläddra i här. Har tänt ljus och sitter i min mjukiskläder uppkrupen i soffan. Mys!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Lilla du, finns här - alltid!

2010-09-21 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback