Pensionärsvarning

Jag kan väl erkänna att jag alltid har varit väldigt trött på kvällen och lagt mig tidigt. Men på sista tiden har jag verkligen dragit det till sin spets. Jag somnar innan tio varje dag, orkar inte ens se klart på Grey's och Desperate som jag ändå går och längtar till. Det är illa. Hade tänkt vara vaken lite längre nu i helgen men det gick inte. Jag har somnat innan tio både fredag och lördag och detta har resulterat i att jag vaknar långt innan alla andra är vakna. Visserligen får jag väldigt mycket gjort på morgonen, har redan städat undan och diskat, men jag skulle hellre vara vaken en timme längre på kvällen och sova lite längre på morgonen. Men det går inte. Jag har försökt.


Jag vet att jag ser ut som en
apa, men det ska tydligen
vara sä här jag ser ut när
jag är gammal


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahahahhahahahhaaha! Detta gjorde min dag! :D

Postat av: Carolina

Oj vad snygg du kommer att bli. Vad glad jag blir för din skull. Vad är hemligheten?

2010-05-25 @ 19:24:08
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback