Skottlossning i Grey's

Shiiiiiiit. Kvällen Grey's avsnitt var så sjukt spännande. Det var så spännande att jag inte kunde hålla mig utan var tvungen att kolla nästa avsnitt redan nu. Jag kunde inte vänta en vecka. Och dessutom sitter jag i Töcksfors utan TV till veckan så det var lika bra att jag kollade nu. Jag säger bara OH MY GOD! Nåt mer säger jag inte, för jag vet att mina vänner kollar och att några säkert väntar till nästa vecka.

Men shit alltså, det var länge sen jag levde mig in i ett TV-program på detta vis.

Vi har förresten fått tag på husvagn nu, det blir en vecka i stuga och sen husvagn resten av tiden i Töcksfors. Me and my Josephine! :)

Edit: Insåg att jag inte ens har berättat att jag och Jossan åkte till Norge förra veckan och fixade jobb på fabriken. Det är alltså därför vi ska bo där. Och det var fullt på vandrarhemmet, så vi ska bo på campingen. Stugorna var sjukt dyra för att vara så primitiva så vi har försökt fixa husvagn och idag har Jossans pappa fixat en. Goodiegood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback