I'm alive

Två dagar på jobbet avklarade. Vi har det bra, vi lever! Igår, innan jobbet, gick en särkring i husvagen och vi hittade inget proppskåp så vi kunde inte lösa problemet. Vi hade bråttom till jobbet så i ilfart åkte jag till affären och köpte kylklampar så all den inhandlade maten skulle klara sig. På natten sov vi med underställ, mjukisbyxor och tjocktröja. Ändå var det kallt!

Nu är strömmen tillbaka och jag ska snart sova. Tänkte bara visa er lite bilder på vårt fina hem först!




Husvagnen och förtältet


Köket - så här rörig har vi det inte nu (mamma)!


Min säng - även matplats och vardagsrum


Jossan säng - även hall


Badrum

Det var allt för idag. Nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: carolina

Läskigt att det gick ett sär kring i er husvagn :S

Postat av: Annimoll

Carolina: HAHAHA!! Jag har inte sett att jag skrivit fel!! ;D

2010-06-19 @ 22:36:43
URL: http://annimoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback