Still going strong

Jag lever fortfarande. Det är bara det att Töcksfors inte har så mycket att erbjuda i bloggväg.Såvida ni inte vill läsa om vad vi ätit till lunch varje dag. För det är väl typ det mest spännande som händer om dagarna. Denna vecka har vi bara lagat mat en enda gång. Matlånda måndag, pastasås tisdag, på Waterside - resturang i Töcksfors på onsdag, blev bjuda på mat hemma hos en kvinna som heter Ulla i torsdags och sen åt vi än en gång på Waterside i fredags. Lyxvecka med andra ord.

Nu är det helg och idag ska jag åka till Norrköping. Förmodligen är jag tillbaka i kväll annars imorgon. Nästa vecka jobbar vi kväll igen vilken betyder att jag inte åker tillbaka förän på måndag. Gött dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback